KĽÚČ K CELÉMU OBSAHU
Licencia na ABC

Registrácia na ABC ZADARMO!
LICENCIA na ABC ZA LACNO !!!

Košík:0 produktov
cena:0.00,- €
 VAŠA OBJEDNÁVKA
Vybrali ste si z našej ponuky?
ĎAKUJEME!
Objednať si môžete aj telefonicky

0918 150 571
od 9 do 17 hod.
NONSTOP služba
info@abcmaterskeskoly.sk
 ABC Materská škola
7 kruhov predškoláka
LIMITOVANÁ AKCIA

 ABC NOTEBOOK HRY
Interaktívne vzdelávanie pre Predškolákov
ABC NOTEBOOK + 76 hier pre deti

262 HIER + 3x DARČEK

 INTERAKTÍVNA TABUĽA

interaktívna tabuľa

pracovné listy na IT
 GRAFOMOTORIKA PREDŠKOLÁKA
grafomotorika predškoláka - kreslíme hranaté tvary
 HRA BODKOLIENKA
hra bodkolienka - matematika, logika a grafomotorika predškoláka
 ABECEDA PREDŠKOLÁKA
abeceda predškoláka
 Matematika Predškoláka
matematika predškoláka
 Anketa ABC škôlky
Máte záujem rýchlo a kreatívne sa naučiť pracovať na Interaktívnej tabuli

Áno, čo najrýchlejšie
81%

Áno, ale postupne
14%

Zatiaľ neviem
5%
 Odporučte nás
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
6/10

Vzdelávacie štandardy v materskej škole v tematickom okruhu PRÍRODA

  • Pridané: 22.10.2013   |   Autor: ABC   |   2429 čítaní / zobrazení
Obsahové a výkonové štandardy (špecifické ciele) v tematickom okruhu PRÍRODA

perceptuálno – motorickej ( vycvičovaním), kognitívnej (vzdelávaním) a sociálno – emocionálnej (vychovávaním) oblasti.
 
Čo všetko by malo dieťa na konci predškolského obdobia dosiahnuť:
 
PRÍRODA - Perceptuálno-motorická oblasť
 
Obsahové a výkonové štandardy (špecifické ciele):
 
Pohyb v prírode.
Umelá lokomócia.
Otužovanie.
Pohyb s rôznymi pomôckami.
Špeciálne pohybové zručnosti a schopnosti (kĺzanie, bobovanie, hry s vodou, atď.).
  • pohybovať sa v rôznom prostredí (sneh, ľad, voda) bez strachu a zábran,
  • otužovať sa prostredníctvom vody, snehu, vetra, slnka,
  • modifikovať pohyb v zmenených podmienkach alebo v problémových situáciách,
  • pohybovať sa rôznymi spôsobmi medzi prírodnými alebo umelými prekážkami,
  • využívať na pohyb rôzne pomôcky,
  • zvládnuť na elementárnej úrovni špeciálne pohybové zručnosti a schopnosti,
  • zvládnuť turistickú vychádzku do blízkeho prírodného okolia
Výtvarná, pracovná a technická tvorivosť.
  • prejaviť zručnosti a praktickú tvorivosť pri vytváraní produktov z prírodnín prostredníctvom využitia rôznych pracovných a výtvarných techník
 

PRÍRODA - Kognitívna oblasť

Obsahové a výkonové štandardy (špecifické ciele):

Ročné obdobia.
Rastlinná a živočíšna ríša.
Význam prírodného prostredia.
  • rozlíšiť podľa typických znakov ročné obdobia,
  • určiť niektoré pozorovateľné spojitosti medzi rastlinnou a živočíšnou ríšou,
  • zdôvodniť význam prírodného prostredia na základe pozorovania a zážitkov z prírody
Zvieratá a živočíchy.
Domáce zvieratá.
  • poznať, rozlíšiť a určiť na základe priameho alebo sprostredkovaného pozorovania niektoré domáce, lesné a exotické zvieratá, vtáky a voľne žijúce živočíchy,
  • zdôvodniť úžitok niektorých domácich zvierat,
  • zaujať pozitívne postoje k zvieracej ríši,
  • poznať nebezpečenstvo vyplývajúce z dotýkania sa neznámych zvierat
Kvety.
Starostlivosť o rastliny.
Stromy a kríky.
Huby.
  • poznať, opísať a rozlíšiť niektoré kvety,
  • uvedomiť si a vedieť zdôvodniť význam starostlivosti o rastliny,
  • poznať, opísať a rozlíšiť stromy a kríky a zdôvodniť ich odlišnosť,
  • vedieť, že huby sú jedlé a nejedlé
Živá a neživá príroda.
Počasie.
Elementárne predstavy o zemi.
Elementárne predstavy o slnku.
Elementárne predstavy o mesiaci a hviezdach.
  • poznať, rozlíšiť zložky živej a neživej prírody,
  • poznať, opísať, rozlíšiť prírodné javy ovplyvnené počasím,
  • vyjadriť rôznymi umeleckými výrazovými prostriedkami vlastné predstavy o zemi získané pozorovaním a z rôznych médií,
  • vyjadriť rôznymi umeleckými výrazovými prostriedkami predstavy o slnku získané pozorovaním a z rôznych médií,
  • vyjadriť rôznymi umeleckými výrazovými prostriedkami predstavy o mesiaci a hviezdach získané pozorovaním a z rôznych médií
 

PRÍRODA - Sociálno-emocionálna oblasť
Obsahový štandard Výkonový štandard (špecifické ciele)
Krásy prírody.
Hodnotenie prírodného prostredia.
Ochranárske postoje k prírode.
  • citlivo vnímať krásu prírody, jej čaro a jedinečnosť,
  • hodnotiť prírodné prostredie,
  • prejaviť vzťah a ochranárske postoje k prírodnému prostrediu a stvárniť ich prostredníctvom rôznych umeleckých výrazových prostriedkov,
  • prakticky uplatniť návyky starostlivosti o prírodu (nezahadzovať odpadky, hrabať lístie, atď.),
  • rozprávať pocity, zážitky, dojmy zo starostlivosti o prírodu a zobraziť ich
 
 
Štátny vzdelávací program ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie
    Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

    Pridať komentár