LICENCIA I+II+III+IV ABC
licencia leto
Vybrali ste si:0 produktov
cena:0.00,- €
 VAŠA OBJEDNÁVKA
Vybrali ste si z našej ponuky?
ĎAKUJEME!
Objednať si môžete aj telefonicky

0918 150 571
od 9 do 17 hod.
NONSTOP služba
info@abcmaterskeskoly.sk
 INTERAKTÍVNA TABUĽA
 
interaktívna tabuľa


 
pracovné listy na IT

   
interaktívna tabuľa
 GRAFOMOTORIKA PREDŠKOLÁKA
grafomotorika predškoláka - kreslíme hranaté tvary
 HRA BODKOLIENKA
hra bodkolienka - matematika, logika a grafomotorika predškoláka
 ABECEDA PREDŠKOLÁKA
abeceda predškoláka
 Matematika Predškoláka
matematika predškoláka
 KURZY A ŠKOLENIA
activinspire

flowworks

kurz activeinspire

kurz flow works
 Anketa ABC škôlky
Máte záujem rýchlo a kreatívne sa naučiť pracovať na Interaktívnej tabuli

Áno, čo najrýchlejšie
85%

Áno, ale postupne
12%

Zatiaľ neviem
4%
 Odporučte nás
Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
5/10

Tematické okruhy a vzdelávacie oblasti rozvoja osobnosti dieťaťa predškolského veku

  • Pridané: 22.10.2013   |   Autor: ABC   |   3280 čítaní / zobrazení
Štátny vzdelávací program pre materské školy má názov Dieťa a svet.

Program je integrovaný do štyroch tematických okruhov Ja som, Ľudia, Príroda, Kultúra

Ja som                           Ľudia
                Dieťa a svet
Kultúra                          Príroda
 
Každý tematický okruh zahŕňa tri vzdelávacie oblasti rozvoja osobnosti dieťaťa:

1. perceptuálno-motorickú (individuálne vyjadrenie v motorickej (hrubej a jemnej motoriky, koordinácia pohybov, reakčná schopnosť, vizuálno-motorická) a estetickej oblasti)
2. kognitívnu (rozvíjanie rečových a intelektových kompetencií (rozvoj poznávacích funkcií, poznávanie okolitého sveta primerane veku, tvorivé a hodnotiace myslenie, riešenie problémov, aktívne vyhľadávanie a spracovávanie informácií, rozvíjanie komunikačných zručností)
3. sociálno-emocionálnu (pozitívne sebaponímanie, sebaúcta, sebavyjadrenie, sebarealizácia, sebahodnotenie, samostatnosť, slobodná voľba a zodpovednosť za voľbu a rozhodovanie, riešenie bežných sociálnych situácií, rozvíjanie medziľudských vzťahov, tolerancie, spolupráce a kooperácie).

Vzdelávacie štandardy
Vzdelávacie štandardy pozostávajú z obsahových a výkonových štandardov.
V obsahových štandardoch sa nachádza obsah, ktorý rešpektuje vývinové
potenciality (možnosti) dieťaťa predškolského veku a opiera sa o detskú skúsenosť
a poznanie.
Obsahové štandardy možno chápať ako záväzok pre učiteľa. Obsahujú základný
rozsah učiva, ktorý má dieťa zvládnuť primerane svojim rozvojovým možnostiam
prostredníctvom aktivizujúcich metód.
Obsahové štandardy predstavujú prostriedok vzdelávania detí predškolského veku
a slúžia na rozvíjanie elementárnych základov kompetencií (spôsobilostí).
Výkonové štandardy sú formulované v špecifických (konkrétnych –
operacionalizovaných) cieľoch.
Výkonové štandardy sú koncipované ako cieľové požiadavky, ktoré má dosiahnuť
dieťa na konci predškolského obdobia, aby získalo predprimárne vzdelanie.


Obsahové a výkonové štandardy v tematickom okruhu JA SOM
Obsahové a výkonové štandardy v tematickom okruhu ĽUDIA
Obsahové a výkonové štandardy v tematickom okruhu PRÍRODA
Obsahové a výkonové štandardy v tematickom okruhu KULTÚRA



Štátny vzdelávací program ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie


Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

 GUĽÔČKY NA CD MÁTE NAVŽDY
CD GUĽôčka